lördag 2 april 2011

april april idag igen...


Jag hann inte blogglura någon igår så frågan är om det är värt att göra det idag? Mitt aprilskämt skulle i så fall vara att jag redan läst klart Gösta Berlings saga, men det skulle ju alla inse på en gång att det inte är sant. Något annat kan jag inte komma på, så jag länkar till några andra aprilskämt istället som jag INTE gick på igår. Det ena var ganska bra och roligt och det hittade jag på Thomas Bodströms blogg. Roligast av allt är den första kommentaren av läsaren som inte verkar förstå vilket datum det är. Ett annat aprilskämt (?) hittade jag på en biblioteksblogg, och det får nog representera kategorien aprilskämt som inte är så supervärst kul, snarare ganska töntigt.

Idag befinner jag mig i huvudstaden och tänker försöka vara lite lagom kulturell med kära maken och gå på konstutställning.


Bilden lånad från Politkerbloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar